15 June 2012

Rahsia muda cantik jelita dengan Virgin Coconut Oil

Assalammualaikum & hai


kat sini aku nak kongsikan mengenai produk terhebat yang aku tengah amalkan sekarang ni iaitu "VCO CATALYST". VCO stand for Virgin Coconut Oil. 

Produk keluaran Bumiputera & dijamin Halal..

Alhamdulillah aku dah amalkan VCO ni dah masuk 2 botol tau, kira ni la produk yang aku boleh tahan sampai 2 botol berbanding dengan produk lain yang aku pernah cuba..ni pengalaman aku sendiri ok, sebelum ni muka aku memang teruk sanggat tidak macam sekarang, dulu muka banyak jeragat, bak kata mak ayah aku, muda2 dah ada jeragat, aku pun pelik jugak, so sampai la aku cuba produk ni,syukur Alhamdulillah ada jugak perubahan ketara nampak, jeragat makin kurang, jerawat pun kurang jugak tak macam dulu sikit2 tumbuh jerawat yang bukan alang2 punya jerawat + parut jerawat yang macam kawah tu pun dah kurang ketara sanggat,,,sabar, aku baru makan 2 botol mean tu belum aku makan dengan kolegan dia lg hehehe...tenkiu tu madam Hafizah Katha, terbuka hati aku nak try mende ni,,aku kenal ngam madam pun dah lama so aku tau macam mana muka dia sebelum dia amalkan VCO Catalyst + VCO Collegen..kalau tak kerana aku rajin bukak FB dia masa tu mana aku tau perubahan yang ketara pada madam Hafizah, aku tengok pun xcaya tau bila dia xplen dia guna produk ni,,last2 aku sendiri try,,really berkesan sebab xcaya nih try la kan :P ...aku duk membebel je kan meh aku nak sharing sikit tentang VCO ni.

Kebaikan VCO/MINYAK KELAPA DARA:

KESIHATAN LUARAN
 -mengurangkan berat badan dan meningkatkan metabolic
 -menghasilkan tenaga segera
-jika disapu, mengurangkan infeksi,mencegah garis halus,hilangkan sterch marks, parut jerawat as well as jerawat,jeragat
-kulit muka tidak berminyak
-lenguh badan hilang
-sering kelihatan bertenaga

KESIHATAN DALAMAN
-bagus untuk ibu mengandung juga..
-bantu hilangkan keletihan
-meningkatkan daya tahan fizikal dan mental
-melindungi tubuh dari risiko kanser,penyakit jantung, tekanan darah tinggi,dan lain2
-gigi jadi kuat dan melindungi diri dari serangan osteoporosis
-memperbaiki kandungan asid dalam rahim wanita
-mengatasi masalah monopos
-regularkan semula PMS anda
-kesuburan
-kurangkan senggugut
-membantu sistem penghadaman dan pencernaan


KESAN SEGERA
 -melegakan pernafasan
-melegakan batuk
-melawaskan pembuangan air kecil dan besar
-meningkatkan kadar metabolic
-mengurangkan rasa mudah lapar
-mengurangkan kolestrol dan kadar lemak dalam badan
-mempercepatkan sel-sel kulit mati dengan sel-sel baru(jerawat adn jeragat)
-memusnahkan virus,bakteria,kulat (keracunan makanan)
-tenaga segera

nie la madam Hafizah yang aku ceta tadi tu...nampak kan beza muka dia dulu dan sekarang...thank madam, sebab intro this awesome product to me...tu yang aku semangat nak try jugakk...weeeeheeee...

love u madam muahh hehehe


HARGA: RM39.90 ( Semenanjung)*
RM43.90 ( Sabah & Sarawak )*
* harga tidak termasuk postage


Misi saya : Untuk sihat + cantik serta berkongsi kebaikkan produk ni dengan orang lain...so apalagi, jom laa kita bersihat2 n bercantik2 sama2...emel me lezaqasandra@yahoo.com for info,ok!!!


2 comments:

  1. salam,
    jannah pon pakai produk catalyst nie. seyes mmg best dan berkesan. letak kat kulit kering mmg nampak sangat kesan lebih2 jannah letak kat siku. alhamdulillah mmg berkesan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep betul, banyak khasiatnya bukan sj kulit cantik luaran tp cantik dalaman jugak ..best kan guna produk ni :)

      Delete