31 July 2010

sambil dengar lagu sambil merapu hehehe

malam ni tatau apa mau buat...taim cuti2 ni jadi malas pulak well just 2 days break apa la sanggat kan 2 hari so 2 hari tu penuh ngan segala macam aktiviti tp aku tak, 2 hari tu untuk aku isi kekosongan (cewah mcam nak cari kerja) dengan tido + reading...hhehehe....

now aku tenga dengar lagu cinta terakhir - aiman, best la lagu ni....bukan pasal lagu ni lagu putus cinta tp dah memang lagu dia best hehehe....(sorry all aku membahasakan diri ku 'aku', dengan membahasakan 'aku' tu aku rasa aku xhipokrit cz aku selesa dan rasa lebih dekat ngan sesiapa saja yg tga baca blogg aku ni)

ermm for info, ni blogg aku yg ke 2, blog aku yang satu tu adalah Cik Butterflies' Story blog peribadi jugak tp banyak pada info apa2 jelah...kenapa aku buat sampai 2 blog? saja aku buat 2 blog hehe....suka ai la kan kiki..opsss terlebih sudah....jom dengar lagu ni.....layannn

=^..^=
with love Cik Hazellezah 

No comments:

Post a Comment