05 September 2010

Free Online Logo Maker

Salam....huhu aku dah okeh alhamdulillah, dugaan puasa macam2 jer kan, sabar je lah...forget da past n thanks to kawan2 tanpa korang sapa aku hehehe...so pagi ni pas sahur semua dah buat yang sepatutnyer aku xbole nak tido balik so on laptop baca artikel hehehe.....Jumpa artikel pasal bagaimana cara untuk mencipta logo sendiri untuk letak dalam blog sendiri ke, website ke atau untuk dijadikan sebagai banner exchange. Rasanya dah ramai yang tau kan! Aku share jer laaaa hihi


Dengan Online Logo Maker ni kita boleh buat secara online tanpa perlu kemahiran tinggi macam designer tu. Just use our creativity jer cehhhh cakap omputih jap hahhaa.....Waaaalaaaahhhhh, macam ni xperlu susah payah nak create kan! 

Online Logo Maker adalah sebuah site yang menyediakan perkhidmatan untuk membina dan merekabentuk logo secara percuma, sy ulangi percuma haha....Kelebihan yang ada pada site ni ialah, tools yang disediakan sangat mudah untuk digunakan dan yang bestnyer xperlu membuat sebarang pendaftaran pun....woooooowwww!!!!

Kalau nak try buat logo ke banner ke, sila terjah Onlinelogomaker.com zasssssssss!!

this info creadit to here

2 comments: