29 September 2010

Malware Detected – Cara Untuk Membuang

Salam semua...memandangkan kerja penting aku hampir nak siap so aku pun rilek2 la kejap hehehe...Today aku nak share sikit pasal tajuk atas tu..MALWARE DETECTED....ahaaaa mesti ada dikalangan blog kawan2 kita ni  kena serang oleh dak Malware tu dan semestinya menyakitkan hati kalau bukak blog lain yang diserang dak malware tu kan...mana taknya dah tengah syok nak bukak blog kawan2 kita tiba2 ada kuar WARNING, haihhhhh hot hot....hehehe

So apa lagi tak kan nak biarkan kan....aku ada baca artikel pasal ni so aku patut share jugak ngan korang semua, kesian blog kawan2 kita yang kena serang dak malware tu....so far aku pun pernah jugak kena serang ngan dak tu tapi alhamdulillah dah clear pun...

Cara nak remove, banyak cara, salah satunya cari punca di mana datangnya dak malware tu dah jumpa pastu clearkan...ni cara aku la pasal aku remove jer terus dari punca dak malware tu datang hehehe...Ada cara lain lagi, aku terbaca artikel Ariffshah....terjah jangan tak terjah!!!!!

Pada kawan2 yang still kena serang dak malware tu semoga korang berjaya me'remove'kan dia yer hehehe...chaiyok!!

No comments:

Post a Comment