02 September 2010

Sabar jer la tengok yer

Salam....saja nak bg korang tengok menu berbuka posa aku semalam hihi...isk aku tgk pun sabar ja. Ada lagi tu balance semalam wewewe...Taim bukak posa nanti akan ku pastikan ku ngap semuanya wahahha...


haihhhhh geram aku tengok sabar jer aku....sabar sabar, harap2 ada lagi hihi


harap-harap adik aku xkebas aiskrim ni uhuhuuhu....


nyummmmmm kuih raya blom raya aku dah sapuuuu, sekian terima kasih hehe


air sirap, malas aku nak rotate kiki.....

waaaaaaaahhhhhh korang jangan marah yer, tahan la je la tengok semua ni....kuikui....
Puasa puasa ni ada jer dugaan yer...sabar sabar 

2 comments:

  1. Musim posa post pun pasal makan..erm,nak sikit satay sabahan..

    ReplyDelete
  2. @nizam omar kiki saja jer bagi korang terliuq tengok haha

    ReplyDelete