07 November 2010

GiveAway Domain From MelRomeo.COM

Salam...tadi jalan2 kat blog kengkawan so aku terbaca la blog MelRomeo.COM ni dia buat GiveAway Domain...so apa lagi try nasib la ni miahehe...kot kot rezeki kan kan sapa tau hehe..ehem ehem dia tengah kayo skang ni maklum ler dah cashout duit Nuffnang hehe..

Jom zasssss........



GIVE AWAY Domain Daripada MELROMEO.COM
Tag 5 Orang Kawan BLOGGERS
MENANG 1 DOMAIN .COM / NET / ORG
GIVEAWAY DARI MELROMEO.COM

yang kena tag by me tu & yg aku tak tag tu harap maap yer cz dia minta 5 bloggers je kalau boleh semua aku nak tag tapi korang ble terjah blog dia hehe silakan eh, ehem ehem selamat mencuba + berdoalah korang yer...so do i hehe....done!!

16 comments:

  1. trima kasih cik liz..sok cik su buat yer...dah ngantuk..thanks a lot

    ReplyDelete
  2. orite, leza. malam nanti saya try buat..

    ReplyDelete
  3. domain free??? best ek dpt domain.. pe klebhnnya??? saya tk fhm sgt

    ReplyDelete
  4. @faizzach sy rasa ini boleh bantu sila baca yer
    http://sharingland-lyza.blogspot.com/2010/09/domain-name-8-factors-to-consider-when.html

    ReplyDelete
  5. kih kih..best gak..nak buat la satgi :D

    ReplyDelete