15 November 2010

Kenduri Khatam Al-Quran Adik Ipar

Salam...hai semua...semalam ingat nak share pasal kenduri khatam al-quran adik ipar punya adik..kira adik aku la jugak hehe tapi tak sempat so hari ni baru nak sharing hehe...best tau tengok orang khatam al-quran...nak je join sekali tapi mana boleh maa main hentam saja...

Ingat nak share pic adik ipar aku punya adik tapi pic dia ada kat kamera adik ipar aku so nanti tgu dia bagi baru aku taruk dalam ni...tapi xada pic dia pic aku ada maaaa kiki ^^

bab makan aku no1 sapa mau lawan hehe....sedap sedap...nyum nyum siap thumb up lagi menandakan makanan tu sedap ^^...yang kat belakang tu mak aku..mak aku ajak ambik gambar xnak plak...malu kot hehe....sory mak, cayang mak aku muahhh!!!


ni dia pencuci mulut kihkih...yang aku paling suka puding aiskrim nyum nyumm ni yg dah tinggah 3 ketul yang lain dah kena baham dek aku miahehe lalala~


tadaaaaa pic aku ngan kazen ku...comel x kazen ku ^^....aku comel x haahaha...perasan sokmo...



ok la tu je pic yang aku ada yang lain kat kamera adik...nanti lain kali aku share lagi yer...enjoy lalala~

No comments:

Post a Comment