21 December 2010

back from holiday...

Assalammualaikum & hai

waaaaa rindunya ngan blog aku...macam lama sanggat tak bukak blog kesayangan aku nih...cehhh baru 4 hari tak bukak belog hehehe....rinduuu wooooo...rindu nak bw, nak komen2, nak jumpa member2, waaaaa terlebih sudah heheehe...

sori la cuti 4 hari ni memang aku cuti sakan dan xhingat apa2 bila aku berholiday maklum la holiday...ye ye la holiday...holiday cuci pinggan kat kenduri kazen hahahaha...pic ada tapi malas nak upload nanti rajin ada la aku buat tu hehehe...

okeh la aku dah lepas rindu pun kat belog aku ni...ada masa nanti aku nak jalan2 kat blog kawan2 yang sudi singgah sini...hehehe..apa pun aku nak buat kerja dulu..macam banyak jer kerja nak buat nih lalalala~

selamat bekerja pada yang bekerja & selamat bercuti pada yang bercuti...

p/s : aku still kemalasan nak kerja