15 December 2010

Bercanda bersama mereka

Assalammualaikum & hai...

aiseh nak sharing2 la pasal canda bercanda ni...wowwwww gempax gitu..memang aku bercanda dengan mereka-mereka semua...aku suka apa...lalala~

very syiok oooo...

bercanda dalam keadaan yang paling ayu...awwwww dan aku suka bercanda dengan superkiut aku itu...sungguh sungguh kiut la...silakan tengok yer...


suka tak tengok aku bercanda kat sini hahaha....opsss sori gambar tak memuaskan lalala


dan jugak kat sini...adik aku, kazen my mom my dad semua suka
peace no war bebeh,,,,kuikui


aku nak snap little nemo disana tapi dia dah cabut...grrrrr



owh no my dad at back rupanye...hahaha peace daddy...
anak mu ini sungguh serabai kuikui


ah ha ni la yang super kiut tu,...my love my sweet my yummy 
wekkkksss xbole makan geli den tengok tapi superkiut


tak habis-habis nak bercanda lagi...isk isk isk...letih dah aku
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

woii panjangnyaaaaa titik....udah2 ler
 .
.
.
.
.
.

hahahaha
tadaaaa..... now boleh la aku berdating dengan aman dengan superkiut aku lalalala...



ahahaha bercanda la sanggat kuikuikui...
enjoy ^^