31 December 2010

Selamat Tahun Baru 2011

Assalammualaikum & hai...

wahhhhhh hari ni adalah hari last 2010 ada beberapa jam lagi nak tinggalkan 2010...banyak kenangan yang aku cipta di tahun 2010 cewahhhhh cipta kenangan tuuuu huhu....dan dan azam 2010 yang ada lagik tak tercapai...adehhh la ciannyer...xapa topup je kat tahun 2011 nanti....hehehe

umur dah makin up nih..apa nak buat la pasni...aiseh banyaknyer perancangan hehehehe...perancangan utama opkozzz la nak sambung stdy lagik..nanti ada yang cakap aku ni tipu la apa la...tak tipu la memang dah ada pun surat tawaran tapi asyik duk tangguh jer so kena buat baru la huhuu...

hurmmm apa azam korang tahun 2011 nih? azam dahulu dah terlaksana ker korang?....

aiseh azam aku tahun 2011 nih kalau boleh aku nak jadik superhero wahahahaha...gotcha...aku memain je la...adalah azam aku tu tapi tersecret dalam diari hehehe....yang penting doa jangan putus2 hehehehe....

waaaaa terasa sedey plak yer sebabnya terlampau banyak kenangan 2010 yang akan di memorikan dalam CD hehehheehe..tak adalah...simpan dalam ingatan, jgn ilang ingatan dah ler...opkosss la kan sapa yang tak ada kenangan tahun 2010 ni...banyak tau..aku malas nak cerita kenangan aku...in memori 8MB jer hehehe...

mudah-mudahan tahun 2011 ni akan menjadikan kita seorang yang lebih baik baik baik dan baik sahaja...ehehehee...

ehem dan tenkiu NUFFNANG kerana menghadiahkan aku BE lagik last pada hari terakhir tahun 2010 nih,,,waaaa in memory lane tau....alhamdulillah rezeki.....

okeh sikit ajer xbanyak....

akhirnya ada jugak terselit BE utk my gallery ku for the 1st time ea...alhamdulillah....

okeh apa pun aku nak ucapkan 

'SELAMAT TAHUN BARU 2011 KEPADA KORANG SEMUA...DIHARAP TAHUN 2011 NI AKAN MEMBERIKAN SEJUTA KEMANISAN UTK KITA SEMUA...KURANGKAN KAN MANIS DALAM MAKANAN LEBIHKAN MANIS DALAM KENANGAN....aisehhhh'

p/s: andai ada salah silap yang pernah aku buat secara sengaja atau tidak mohon maaf yer...0-0