12 January 2011

Facebook akan di tutup pada Mac ini????

Assalammuaalaikum & hai...

kecoh dah sana sini asyik kata Facebook nak tutup pada bulan Mac 2011 ini....hurmmm nampak sanggat kan penangan Facebook ni sanggat2 hebat la konon...waaaaa dasat....kalau betul pun nak tutup tak ada masalah kan...alah sosial network lain lagi ada kan macam frienster, myspace, tagged, twitter kihkih....setakat nak update status kat dalam sana no hal la...lallaa~

kalau facebook tutup bulan Mac ni kalau betul la korang rasa life korang back to normal tak?? tanya diri aku sendiri jugak ler, ermmm kalau aku waaaa aku sentiasa normal hehehehe....ye la kekadang tu asal on pc atau laptop mesti benda yang pertama kita akan bukak facebook...ecececece macam dah kena set ajer supaya bukak facebook dulu...kenapa xbukak emel ajer ker hehehe....

huhu bila ada yang baca pasal facebook nak kena tutup ni mula la ada yang cakap ala xbest la ala xleh la nak connect ngan kengkawan, ala xble la nak update status nanti, ada yang lagi best ala xdapat la nak ngorat hahahaha ada2 aje...elo elo, dah xada lain cara ea nak connect ngan frens masing2 kuikui....


bagi aku la kan, tak kisah la dia nak bukak tutup ker apa ker yang penting kita hepi kuikui...
 korang lak macam mana?


okeh la aku xsuka nak ulas panjang2 sebab aku sendiri pun tatau betul atau tak..ok lah back to normal..

boleh baca SINI pasal Facebook nak tutup

p/s : blog lagi best,,,lalalala~

No comments:

Post a Comment