02 January 2011

Zon Iklan Free selama 5jam dalam blog ku telah disalahgunakan

Assalammualaikum & hai

sekalian kengkawan semua..semalam aku bukak blog aku dan dengan terkejutnya aku dapati di bahagian zon iklan pree selama 5 jam tu telah disalahgunakan oleh mereka2 yang tak ikut syarat beriklan pree...adoii la ada ka patut letak iklan 18sx kat blog aku...last last aku remove terus zon iklan pree tu..kenapa la kenapa la..hurmmm 

nak tolong tolong lain lak jadiknya..kira dah bagus tau orang bagi tempat iklan pree tapi letak plak iklan mcm tu...aku tak marah cuma sedey jer...hurmm sori aku xsempat ambik gambar iklan tu kerana aku terus delete...so pasni buat iklan berbayar jer ngan syarat2 ketat hahahha....nak letak iklan cmtu my blog is not the place ea..sila la ke laman yg sepatutnya letak...

terima kasih jugak pada admin yang wujudkan zon iklan free selama 5 jam tu...kira dah bagus tau dia buat zon iklan free yang xmampu macam aku ni ble la duk tumpang beriklan kat blog member yang letak zon iklan free tu..sedey jugak la terpaksa remove...xapa la yang penting blog aku ni clean hehehe....tenkiu jugak pada cik comel yang remind pasal tu...(maaf cik comel tak bagi lik blog dia plak)

sapa2 yang nak letak zon iklan free boleh la ke scripter untuk daftar dan dapatkan zon iklan free...

sejarah 1.1.2011