18 March 2011

IRIS | Cik Liz

Assalammualaikum & hai

pernah tak dengar nama IRIS ni...waaaaaa macam tajuk pilem laks kan...ekcely IRIS ni satu laman yang jual tudung...tudung2 yang ada pun semuanya terlatest dan mabeles..memang cun la, nak jer beli untuk mak aku...seyes lawa, harga pun berpatutan dengan kualiti... 



kat atas ni adalah salah satu contoh tudung yang dia ada...kalau berminat boleh terjah kat SINI 

4 comments:

  1. memang lawa.. tudung express cemni jadi fav dni ;)

    ReplyDelete
  2. aku tak tau pilih tudung. tudung apa yg sesuai utk aku? haha

    ReplyDelete
  3. @ardinihumaira waaaaa memang sesuai ngan sis...hhhehee

    ReplyDelete