01 March 2011

Nuffnang, Churpchurp & Heartbeat

Assalammualaikum & hai

Nuffnang, Churpchurp & heartbeat???? kenapa ngan mendalah nih...kenapa?? mendalah ni la boleh bagi  duit kat aku janji rajin tak rajin tak adalah kuikui tapi tak rajin pun still boleh dapat kan..wowww nak jugak tak rajin sebab aku malas kikiki...

okeh ini bukan entry nak bagi korang jeles just  nak sharing kot-kot pasni korang rajin hahahhaa....tak adalah, aku lagi malas dari korang....

Nuffnang baik hati sebab bagi BE kat aku tapi ada dah bayar so tinggal la sikit ngeee...kat blog MyGallery jer dia kasik tau kat blog nih dia tak kasik tapi bagus apa sapa nak bagi duit pree...kiki..ehem sikit ajer...tenkiu Nuffnang..


ChurpChurp plak...ehehehe yang ni kena rajin la buat a'ment yang dia kasik, tak rajin tak dapek la $$$  hihi...mula-mula join just ada RM0.00 jer pastu bila buat a'ment dia kasik la...tengok-tengok skang dah ada RM3.02...sapa nak bg pree kalau tak rajin hihi..tak sabarnya nak dapat RM100 tp lama lagi la hihi....

 

Haertbeat, ini pun buat duit juga...so far dia bagi berdasarkan apa yg dinyatakan didalam overview tu..so far aku dapat kat banner/text clicks jer yang lain-lain yelekkkk...so nak dapat duit jugak kat sini register kat heartbeat.my...tak sabarnya nak dapat banyak2 


best kan dapat duit macam ni..tak perlu modal, modal dia kena rajin jer...hehehe...i know earning aku sikit tapi lama-lama jadik bukit...chaiyok!!!

8 comments:

  1. iye sile rajen2 iyer..







    -pren-

    ReplyDelete
  2. hoh benci ngan ko...byk giler dfapat be...benci...benci

    ReplyDelete
  3. @:.nick.: bek ko jgn benci kang ko xdpt BE hahahaha....

    ReplyDelete
  4. liz... ne na men nuffnang uh???
    ta fhm la...

    ReplyDelete
  5. @noraauliyya erkkkk....mcm mana ea...jnji rajin blog la kot hihi...better u tgk kat cikgudahlia.com dia boleh jawap soalan awk tu hihi sy xreti nak xplen

    ReplyDelete
  6. HB u, hearbeat aq balik k tq hehehe

    ReplyDelete