07 April 2011

Kawan ker macam tu...burmmm

Assalammualaikum & hai

hari ni aku very very upsad dengan sorang KAWAN aku...kawan aku ker???hummmm baik piki balik layak ker dia jadi kawan aku....kenapa??? kalau cerita mula la aku nak naik hot...bukan nak buruk2kan sapa2 lagi2 KAWAN kita sendiri...tak kan..

sumtimes kalau KAWAN kiter tu bermasalah contoh paling dekat macam aku la,aku rasa la kawan aku tu bermasalah becoz dia seolah-olah tak ikhlas nak berkawan dengan aku...hurmmm xpayah cerita pon orang lain dah tau maksudnya....

jadi apa guna berkawan kalau tak ikhlas sepenuh hati nak berkawan, kenapa??? terpaksa kah kawan ngan aku??....heeeee lantak ko la kawan...janji ko bahagia...lepas ni apa2 hal aku malas nak hambik pedulik..bole jadi gaban aku dibuatnya...sabar ajer laaaa aku...

sekian, aku tengah mengang...babai

nota: ko nak kawan buat perangai elok sikit, ikhlas tu mesti ada kalau terpaksa boleh blahh aku lg suker..huhu

10 comments:

  1. sabar2..
    berkawan biar ikhlas, kalau xiklas.
    xyah kawan..
    kan..kan..kan.
    :D

    ReplyDelete
  2. @saya_arief sabar ler ni..nak buat cmna,,
    kawan....hurmmm

    ReplyDelete
  3. hmm.......jgn riso byk lagi yg nk kwn dgn kite nnti...1 pergi 10 dtg...

    ReplyDelete
  4. liz, kita kawan kan. aku ikhlas ni. betul

    ReplyDelete
  5. sebab perkataan "kawan" tuh lah yg ikat kita dari buat smthg yg kita buat dekat "lawan"..

    ReplyDelete
  6. @Uchi kay-f @hmad betul betul....1 go 10 come hihi...tenkiu pren

    ReplyDelete
  7. @Sasa Al-Sharif yep ko kan kawan aku...ngee..tenkiu

    ReplyDelete
  8. @anakmudadalam erti kata lain berkawan dengan musuh...xada masalah janji 'kawan' tu hormat kita sama la jugak kalau dia nak kita hormat dia

    ReplyDelete
  9. @:.nick.: aku xemo aku dissapointed ajer kiki

    ReplyDelete