28 June 2011

Maaf sebab tak ada masa nak blog

Assalammualaikum & hai
apa kabar my fren hehee...sori la aku dah lama xblog, aku bz bz bz sanggat dalam beberapa minggu ni..alhamdulillah adik aku dah kuar dari wad, insyaallah pasni nak buat kenduri kesyukuran sekeluarga...

maaflah yer aku dah jarang duk lepak kat blog sendiri, ada masa ada gak aku jejalan blog member2 lain...tp tu la kejap2 jer...hehehe..insyaallah kalau aku ada masa + rajin aku blog ler hehehe...

love u all....daa

4 comments:

  1. knape dgn adik kamoo?hope dat he's/she's doin fine..

    ReplyDelete
  2. cute blog with sweet music. http://jejak-jejakkecil.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. @aleen aiden adik sy sakit tp alhamdulillah dia dah ok :)..tenkiu ye

    ReplyDelete
  4. @Dorris Angel tenkui....ur blog also cute too hehe

    ReplyDelete