19 July 2011

rasa nak give up jer....hurmmm

Assalammualaikum & hai

tengah count a day....adoi la xlama lagi nak end of julai...satu hapa pun aku tak tau apa nak buat taim2 skang ni...macam gelap jak masa depan aku nnti...aisehhhh...susah betul la zaman skang ni...hurmmmm dah belajar tinggi2 pun still mcm ni jugak xbelajar kang kena kutuk wekkkkkkkkkkk....

i never terpiki nak salahkan takdir but this is my takdir yang tuhan bagi...SABAR je lahhhh...aku malas nak piki...ingat  aku ni buat sesuatu sambil lewa never piki seyes...ok memang satu sikap buruk aku bila dah jadi mcm ni aku suka buat tatau jer pendek kata aku malas nak serabut kan kepala otak aku yang already serabut....korang pun boleh piki kenapa kan...so tak payah aku nak buat conclusion and explaination....arghhhh rasa nak terjun longkang je skang ni, longkang je ok longkang yang tak dalam takat buku lali kaki aku jer hahahha.....

i know apa yang jadi pada aku ada hikmah disebaliknya,,,tuhan tahu apa DIA nak rancang untuk aku...lambat ke cepat ker tu semua kerja DIA yang penting aku dah berusaha, berusaha n berusaha....memang kalu boleh aku nak give up je, aku rasa dunia aku ni macam dah berakhir hahahaha....hurmmm insyaallah semoga sentiasa ada peluang dan jalan untuk aku teruskan hidup huhu yang penting hidup mesti hepi even ada bom atom sebelah kiki...

apa pun i feel empty.....hurmmmm

4 comments:

  1. Nape ni Cik Liz?? cik Liz blajar lagi ke or dah keje ni? tak pe sabar eh..... jganlah sedih2... konsileh ngan cik pot

    ReplyDelete
  2. jangn give up ek..usha..doa la...n akhirnya latih diri untuk bertawakal n berserah padaNYA..:)

    ReplyDelete
  3. @CiK PoT 's sedey la cik pot sebab xdpt nak sambung stdy uhuuuu cedey tp xapa nnti aku try lagik hehehe...

    ReplyDelete
  4. @Miss Redtenku :)....insyaallah sentiasa ingat nasihat berguna ni..tq so much ea...

    ReplyDelete