27 September 2011

Hemster hemster......kiutnya ko ea

 Assalammualaikum & hai

kiutnya hemster2 nih kan...hehehe...tapi nak menjaganya punya la masalah...tak suka aku.....tapi tak apa menjaga haiwan ni pun kira macam amal jugak kan...tak pe tak pe ai jaga kuang kuang...

adik aku beli aku jaga baik punya cilok ea....memandangkan hemster 2 ekor nih kiut2 belaka ai take it la..eeee kiuttt geram aku...mula2 beli sepasang....


kiut kan mereka-mereka ini siap main hide and seek lagi kuikui


chack! dapat sekeping pic poyo hemster nih


lepas 2 3 hari yang betina dah meninggal dunia...tinggal la sekor jantan..

sekian, tamat la sudah ceta pasal hemster ku yang ntah pape2...

Babai....

2 comments:

  1. betul2... kite bela dulu.. kejap je membiak... berbelas2 ekor jadinyaa.. lotih nak menjaganye... tapi ade sekor yg comey sgt manje ngan kite.. pantang kite bukak sangkar... dia akan panjat suwuh amik dia.. slalu main ngan dia.. lepaskan dia kat umah... baring2 atas katil ngan dia...

    ReplyDelete
  2. comel giler...dlu ingt nk bela...tp msih lom ade kesempatan...anyway...hye! sy 1st time singgah cni...saya da follow kamu...

    ReplyDelete