29 December 2011

rindu nak makan tauhu bakar :(

Assalammualaikum & hai

waaaaaaa tekak ni nak makan tauhu bakau jer tp mana nak carik kat Labuan ni maaa...hadoiiii kalau dulu masa study kat KL cari jer kat pasar2 malam ke kat tepi hostel kompem ada jual tapi skang berangan je la aku nak makan tauhu bakar...

bila lagi la nak pi berjalan-jalan kat sana ea...rindu kat kawan2 masa study dulu...uhu :( nak tauhu bakar..aku nak buat xreti karang xsama rasa...ngeee...tak pe la aku tengok jer pic tauhu bakar yang aku google heeee

google

6 comments:

  1. @Kancilbiru kak KB masak pastu pos sini okeh hehehe..lalala

    ReplyDelete
  2. uikna beli tauhu pastu buat sendiri bah! hihihi..

    ReplyDelete
  3. salam kenal,,sukses yahh dengan postingan nya

    ReplyDelete
  4. @Uchi kay-f @hmad xpandai aku, aku pandai makan jer huhu

    ReplyDelete