07 February 2012

tips cinta jarak jauh...

Assalammualaikum & hai


nak jiwang kejap hahahaha....mungkin ada sapa2 pernah ada situasi mcm ni....aku ker,,ye kot wakakaka...saja nak share tips yang aku pinjam kat kat cicinta.com maybe 1 day nanti aku perlu hehehe.... blushing

tipssss cinta jarak jauh

- percaya pada pasangan
- setia walaupun jauh
- berjumpa walaupun seketika
- tanya khabr
- sambut ulang tahun bersama
- jangan jadikan jarak sebagai pemusnah

okeh nak tau lebey detail sila baca kat cicinta.com sebab aku malas nak explen ngeeeeh ngeh ngeh...owh owh i love love love secret laaaa....hahaha sampai masa baru aku heboh2

2 comments:

  1. wah.. bgus2. dulu, lionteen pun ade buat entry pasai tips cinta jarak jauh ni. hehe. boleh tgk entry tu kat sini. :http://lionteen-me.blogspot.com/2011/04/tips-cinta-jarak-jauh.html

    ReplyDelete
  2. cintaku tertinggal di malaysia......^-*

    ReplyDelete