27 September 2010

DiGi iPhone 4 Play

Assingment kedua untuk menang iPhone hehehe...nampak gaya i miss 2 assingment tapi i will do as i can hehehe wish me luck!

DiGi iPhone 4 Play
apa kah bendenya DiGi iPhone 4 Play ni? sebenarnya ia adalah aplikasi yang terdapat dalam iPhone 4 untuk diterjah dan di explore lagi hehehe....saya kurang tahu kerana belum memiliki iPhone 4 ni dan sekarang tengah berusaha untuk dapat sebijik heehe...

Games
Pelbagai permainan boleh dicuba di iPhone 4 contohnya permainan Find The Difference, Doodle Fly, Zombie Farm, Simon Classic dan banyak lagi....wowwwwwww best kan!!!


Messaging & Social Netwrok
Berbual dengan rakan melalui SMS dan semestinya mengunakan line DiGi yer!!!!!!!! jimat dan berbaloi gitu....

Melayari Facebook, Twitter, Blog dan banyak lagi yang boleh dibuat dengan hanya mengunakan iPhone 4 ni...mabelesssssssss kan!!!!!

iTunes Store
Nak berhibur atau mendengar lagu/video music yang lebih baik? Aha kat iPhone 4 ni pun ada....nak dengar lagu-lagu terkini, nak cari muzik yang best, nak cari video lagu, iTunes Ping pun ada dan banyak lagi.

Photo
Dalam iPhone 4 ni, resolusi gambar adalah sangat sangat best kerana the high-resolution Retina display on iPhone 4 gives your photo a place to shine....Cantik kannnn!!!!

Boleh buat photo album, boleh organize photo....heeheheeee macam ada....


Ini sajalah antara aplikasi yang terdapat didalam iPhone 4 ni, nak list memang banyak.....nak tahu lebih lanjut lagi sila la terjah DiGi iPhone 4 

2 comments:

  1. boleh ke tertinggal assigent iphone sambung hari lain?rasayan xboleh kot..kan ada hari2 yang disuruh buat post pasal iphone.

    ReplyDelete
  2. @nizam omar dah 2 kali missing this task so kena buat jugak, yg penting kalu rezeki menang iPhone 4 free tuuuu

    ReplyDelete