13 October 2010

Dapat Award Sukanyerrrr

Salam hai semua....waaaaa hari ni aku gumbira  ni la 1st time aku dapat award dari EpalViolet hepiiinyer, tenkiu arigato EpalViolet .....So apa lagi jawab soalan maaaa jom....











1. apa yang sedang bermain di fikiran anda sekarang.
Money Money Money kiki

2. Apakah nama samaran anda.
Liz

3.Senaraikan 3 nama org yang anda sayang
Allah SWT, Keluarga+kucing, Kawan2(eh tiga kan)

4.Panggilan untuk si dia?
Aaaaaa......panggil ke mende dah sah2 xada ‘sidia’

5. Hadiah yang paling diimpikan dari yang teristimewa
Kereta Honda Civic Coupe
(ada ke orang nak bagi, beli sendiri la jawabnyer haha)

6. Belog mana yang paling suka visit?
Semua blog, tak memilih pon

7. Tag 5 blog yang anda suka. 
Zana
SuzieSanji
Farizafauzi
Ratu
ToyolKiut  

Sekian terima kasih....sekarang giliran mereka2 yg kena tag plak...huhu....


3 comments:

  1. saya kat chatroll awak ni...lama betul nanti..huhuhu

    ReplyDelete
  2. suka blog TK?
    penghormatan yg sssssangat besar tu..
    tima kasih..

    ReplyDelete