20 October 2010

Hahaha.....Dah stat dah kerja Block memblock dan Hack ni...

Salam semua....apa kabar...korang tau tak kitaorang kena marah satu opis ngan bos, hahh padan muka...kenapa ea kitorang kena warning sampai muka dia naik merah....pasalnyer kitaorang asyik main FB ker kat opis...elooooo xkan tu jer keje kitaorang...

Ermmm malas la nak cakap panjang, kalau ada udang disebalik mee segera ni semua bende pun nampak tak baik...nak kata orang tu jeles, ye kot hahha...layankan jer la...

So apa lagik kerja aku stat la memblocking PC2 korang tu dari mende2 yang mendatangkan penyakit....ehhh ni bukan entry marah, ni nak jaga semua kepentingan yer...yang penting kerja kena dulukan nanti ada orang cakap kita xbuat kerja lalala~

Blog ni patut ke aku block dr PC  opis, patut kot hahaha....kang kena umpat aku xbuat kerja kiki...ye laa besok aku block aku sorang jer tau code dia, harap maklum yer...ahahhaa...lalala~

Pape pasni kalau ada yang ketinggalan zaman tatau pape pasal isu semasa korang la yang tanggung aku buat jer apa yg patut kuikuikui..sekali lagik bukan marah ea...

pasni hanya web jabatan jer korang boleh bukak web lain em sory ahahaha...sekali lagik bukan marah huhu...pasni lakulah broadband kat sini miahaha....

Cmana nak buat? oooo itu rahsia aku...xbole xbole melainkan korang bayar aku 1juta hahaha

ok la tu je sekian lalala~

6 comments:

  1. heheh..baru dapat pekeliling ye...hehehe..sabor je lah..dah pandai godek pc opis yee...

    ReplyDelete
  2. @nizam omar ahaha....sabo je la aku, kalau dah kerja ngan k****n
    ni...layankan jer haha

    ReplyDelete
  3. aku pun hangin kalu dapat warning mcm tue, bukan kerja tak jalan.. just free entertaiment pun tak leh ke... smbung marah ko...

    ReplyDelete
  4. Hi cik liz..lama tak singgah sini..hehhehee pakar It rupanya...hm..sama la kita ^^...wah gitu!

    ReplyDelete
  5. @Lizzie Yasmin tu la pasalnyer...kiter punya baik buat kerja, nak entertain sikit pun dah naik hangin...bluekkkk kiki

    ReplyDelete
  6. @Norulhuda Sarbangi haaa bagus bagus ble la share2 pasni...kuikui...nak hack sapa pasni elo elo kiki

    ReplyDelete