20 October 2010

Sorok 10 tin susu dalam baju

Salam....kamsahamida, eh betui ka tu...akcely aku nak ckp apa kabar tp dlm bahasa korea kamsahamida yer ker...dah mcm nama org dah..kalau xbetul tolong tegur yer hehehehe....

Aha ri ni aku nak share la pasal tajuk atas tu...Isk isk isk....wanita sorok 10 tin susu dalam baju...kenapa jadik macam tu ea agaknya..harga susu makin mahal ker sampai ada sorok tin susu, dah la 10 tin pastu berat 900gm setiap tin susu...haih kenapa la kenapa la....
Suspek berusia 30-an itu didakwa mempunyai kebolehan luar biasa apabila mampu menyusun tin susu seberat hampir 10 kilogram berkenaan di dalam pakaiannya yang diubah suai bagi tujuan melakukan jenayah berkenaan. 
Jom la terjah kat sini zassssssss....macam macam jer...

sumber harian metro

6 comments:

  1. apasal lah perempuan tu curi tin susu..curi lah yang mahal sikit..kalau kena tangkap..hukuman dia sama je..heheheh

    ReplyDelete
  2. kalau curi benda yang lagi mahal dari tin susu kan berbaloi..mcm kapal terbang ke..cincin diamon ke...hukuman sama jugak..

    ReplyDelete
  3. jom lah masuk myred eyes..saya kasi diskaun nak?

    ReplyDelete
  4. @nizam omar pelik lah komen kat sini..mcm problem je..

    ReplyDelete