22 October 2010

Peacefull of Sabah & Sarawak

Salam jumaat semua...korang sihat tak? tak sihat tu makan ubat yer...hehe....mood pagi apalagi nak sharing la ngan korang...hehe...hari ni nak share pasal tajuk atas tu...Peacefull of Sabah & Sarawak..kenapa aku cakap gitu....ehem ehem bukan sebab aku orang sabah ke sarawak ke semenanjung ke...for me semua sama tapi aku suka culture, aku ni kan tradisional banyak dr moden hahaha, kalau boleh duduk utan jer peace bebeh hehe...

Sabah & Sarawak apa yang bestnyer? macam mana nak story yer...ni korang kena datang Sabah/Sarawak la...memang banyak best...banyak sanggat2 la best sampai aku tak bolah nak cerita...kena datang dan tengok sendiri....Yang aku suka sebab peacefull and more culture kat sini...banyangkan la dalam satu neegeri ada berapa banyak etnik berapa banyak bahasa...itu salah satu,pastu aku paling suka adat dan budaya dorang and yang paling paling aku suka baju hehehe....aku ada satu baju kadazan, tapi pinjam la gegege...jangan marah....eee lawaaa suka aku kalau pakai..

nak tau baju tradisional orang2 SABAH ke...meh la aku tunjuk...korang terjah kat SINI

nak tengok jugak baju tradisional orang2 SARAWAK...meh meh tunjuk jugak ni....terjah SINI plak yer

hehehe...suka tak suka tak...nak tau lebey lanjut jom ler cuti2 kat sabah/sarawak....kalau kat semenanjung plak ada gak aku suka banyak jugak la...hehehe...

enjoy lalalala~ sebelum tu jom layan aksi2 ringan dorang ni....zassssssss





waaaaaaaa very very peacefull.......layannnnn zasssssssssss

2 comments: