23 October 2010

Today 23.10 is my BORN DAY

Salam...hai semua...hehee....sukernyer aku...hari ni hari my born day, walaupun xada kek xada sambut tapi aku hepi macam hari2 biasa....umur pun dah meningkat ni..so kena berubah aa pasni...matang matang..tu la pesan seseorang kat aku...matang beb matang,,,,perghhhhh kena ingat la lepas ni...

hehehe pada yang wish tu dan ada yg siap nyanyi hehe terima kasih banyak2 yer...xada hadiah xapa tu bukan penting pun kalau ingat dah kira ok...hehe...nah ni je la kek untuk aku sempena my BORN DAY hari ni...lalala layann zassss......


sumber google

wooowwwwwww lawanya kek aku hehehe...

eh perlu ke aku nak bgtau korang today is my born day...perlu perlu haaa ingat date tu sampai bila2 hehehe,,,paksaan betul aku ni wekkkkkk lalalala~

ok la Selamat malam semua... z z z z z z z

7 comments: