12 October 2010

Tragedi Nahas 12 maut-Ngerinya

Salam.....wahhhh nampak gayanya aku memang tamak untuk wrote entry hari ni kiki...maklumla bos ai xada kiki...boring2 tu bek ai writing sikit lallala~

Korang dah sedia maklumkan pasal kemalangan tragis tu....aku nak baca pun takut....ngeri haih....bas express pulak tu...takut aku...pasni aku berfikir nak naik bus ke nak ambik flight kalau kebetulan aku p semenanjung, mak abah angkat aku duk perlis nunnnn kat sana....

Tapi memang aaa bas kat sana bawa pun memang seram wehhhh laju giler...nak kejar apa jer...iskkkk takut...sory la bukan nak takut2kan mereka2 yang naik bus express tapi memang betul sebab aku sendiri pernah naik bus taim aku stdy la sja gi berholiday kat umah member aku di kuantan, pahang....laju semacam drive...last dah tu aku naik bus pastu aku naik flight jer lalalalla~ kenderaan utama aaa pasni....tp bayangkan la kalau tiba2 kapal terbang buat hal.....lagi aaa ngeriiii....awat semua ngeriii ni...jalan kaki pun blom tentu selamat ahaks~

Cukupla tentang tu kot, takut lak aku nak ceta panjang2....semua pun dah maklum kan...so apa pun sentiasa berhati2 tapi kalau dah takdir dan ajal sampai kat mana2 pun dah tak peduli ketentuan ilahi...sabar....

sumber Harian Metro

No comments:

Post a Comment