01 November 2010

Earningku bertambah lagi..Tenkiu Nuffnang

Salam semua...sihat ker korang yang tak sihat tu cepat2 makan ubat yer...hehehe tadi bukak Nuffnang pastu apalagi tengok kat earning laaa....jeng jeng earning ku up lagi...alhamdulillah...

bukan senang nak senang tau miahehehehe...usaha usaha usaha serupa la kalau kita nak kan sesuatu kena usaha rite...ok la meh skang masa aku nak menjelskan korang..ye la walaupun tak seberapa macam korang tapi aku bangga apa usaha sendiri maaaaaa....hehehe...tenkiu Nuffnang i lap u so strong la bak kata kak KancilBiru hehe

korang jeles la yer hehe...lalala~

(nak tengok banyak2 korang expend jer pic ni lalala)

tak hebat mcm korang...sikit jer ni huhu...

haipp jap ada lagi hehe....aku xreti la nak xplen pendapatan terumpuk, pendapatan meter tu so korang boleh la terjah blog CikguDahlia ni dia boleh xplen hehe yg penting $$$ mahsuk kiki

4 comments:

  1. boleh lah belanja ye...25%....hehehe

    ReplyDelete
  2. @diela :)

    @N.A Arts Production Tenkiu...

    @nizam omar haha asyik2 25% apasal tak letak 20sen jer kiki

    ReplyDelete