05 November 2010

I feel so sad today...hate this feeling

Salam...hi semua korang sihat ker....sedeyyyy laaaaa aku tiba2 lak feeling wek wek hari ni ntah kenapa ntah...bencinya aku....ermmmm....apapun i hate this feeling...aku ni susah sikit bab2 feeling ni sebab aku ni jenis kanak2 riang...awat la hari ni sedeyyyy weiiiiiiii...uwaaaaaaaaaaa..... sob sob :(

Pas solat nnti ok kot...insyaAllah...ermmm layan dulu la sedey2 ni sorang2 ajer...ciankan kalau ada sum1 spesel ok jugak ble sharing kesedeyhan aku (haha ye la tu) tapi jangan kan BF yg spesel pun xada...hermmmm....apa2 aje la...

sumber pic google

entry sedey so ayat pun pendek jer...

sebelum tu nak share hasil photoshop aku tadi taim2 tga sedey...sempat lagi aku buat


hepi dapat hasilkan ni walaupun xlawa...dalam keadaan sedey ni buat tau...ok la daaaa

No comments:

Post a Comment