04 November 2010

Story Time...entry ntah apa2..jangan baca yer hehe

Salam semua...apa kabar?  how are you? ni hau ma? aku ok jer sihat lalala~ terasa macam nak buat story time plak malam ni hehehe...blog aku ni pun dah maca diari aku plak tapi some other je la yang aku bole cerita yang lain cannot hehehe...

So nak ceta tentang apa ea....owh tentang my little brother yang kiut miut yang aku paling suka kacau wewe...my adik kesayangan ku Hakim...mentang2 ler ko bongsu so ko ingat ko ble manja2 ngan aku ea heeee xadala sj jer tu...aku sayang adik aku tau....tadaaaaaaa my adik...


pantang nampak kucing + ikan besar + ikan kecik2 + anak ayam + cicak + katak apa2 jer la semua ko nak sapuuuuu...tapi kalau LIPAS bukan main ko takut yek ahahaha....badan ko je besar dik tp penakut kat lipas hahaha....pelik ko ni....tapi aku sayang ko...tahun depan ko dah stat sekolah so belajar yer dik...jgn asyik berangan nak jadi ARJUNA jer ko...hahhaa...pe ke hei nya ko minat ceta tu hahaha adakah ceta tu ala2 naruto hahaha....



ehem ehem apa kah ini? Ler ni beruang ler apa lagi.....ahahaha kiut tak...kiut kan...aku sukeeeeeee hee...kalau dapat beruang yang lagi besar lagi aku sukerrrrrr kikiki...alahai sapala nak bagi beruang besar tuuu tapi aku tak nak beruang betulll laaaaa, gilerrr ke maunyer aku kena baham kang xpasal2 aku arwah dulu hahhahaha....tak perlu tau la sapa kasik yang penting aku sorang jer yg tahu lalallaa.....


Dan mereka berdua adalah kawan sekarang walaupun suka sanggat cakap kutuk2 hahahaha...kutuk? haaa kutuk la kalau berani....meh meh....walaupun beruang hutan tu jeles sanggat ngan beruang kutub ada dia kesah hahaha....tapi mereka kawan baik...ye ke kawan baik...kena tanya balik ni kat beruang hutan hahahaha....

story mory aku ni tak ada kaitan ngan sapa2 yer...kalau ada tu kira kebetulan...eeh chop chop ni story mory ker macam xada story langsung hahahaha....layankan ajer laaaaa.....

DAN.....xhabis lagi lalala~

bila aku dah xada keja nak buat haaa ni la salah satu contohnya.....pic syok sendiri hahaha.....eee apa ke hei nya aku ni senggih2 sorang uwekkkk....sebenarnya tengah test ambik pic guna cam laptop...ehem ehem after bersiap2 untuk pergi kerja,,,giler selekeh g keja mcm gi pasar hahaha.....eh suka aku la kan....i loike hehehe...


senggih kembali yer kat aku....ngeeeee

ok lah aku rasa entry ni boring giler pasal aku pun tatau nak story apa...sambil2 dengar lagu jiwang karatzzzzzz,..hahaha..

bila kau pergi jauh, ingat la aku, 
bila ku disamping mu peluk tubuhku
bila kau rindu aku, panggil namaku 
ku datang menemui mu.....lalala~

tajuk lagu pelangkap hidupku....

aisehhhhhh tu lirik lagu ea...kiki...selamat malam, sayonara...lalala~

No comments:

Post a Comment