12 November 2010

MAHA 2010

Salam semua...pernah dengar tak MAHA....MAHA stand for Malaysian Agriculture, Horticulture and Agrotourism show...waaaaa tahun ni macam tahun2 biasa semuanya best best belaka...ehemmm kenapa plak aku cakap pasal mende2 yg berkaitan pertanian ni...ehem ehem memandangkan aku salah sorang warga pertanian pertanian belah mana jgn tanya ewahhhh saja ingin mempromokan lagi pasal MAHA 2010...



Wehh rugi kalau xpergi tengok...banyak mende2 menarik, from local sampai oversea datang tengok tau...MAHA tahun bila ntah aku pernah attend lupa dohh hehe...yang aku paling suka bab2 makanan apa lagi tester hehe...pastu ada give ehewwww bertambah aku suker... api ada jugak yg pernah pergi kan...best kan kan...kuikui


MAHA kali ni buat kat MAEPS Serdang...tau kan kan...stat pada 26 November hingga 5 December 2010

aku ingat nak share gambar MAHA masa aku pergi dulu tp mana tah gambar tu nnti aku selongkar folder laptop ku n nanti aku letak sini yer...


nak tau lebey lanjut lagi pasal ni korang boleh la terus zasssss ke SINI

4 comments: