30 November 2010

Rapunzel Rapunzel

Assalammualaikum...pasni nak bagi salam kena full la hehe..korang dah tengok ker ceta Rapunzel nih...best tak best tak..aku tak tengok lagi maklum la xyempempat nak tengok...pada yang blom tengok dan nak tengok layan trailer Rapunzel kejap...meh la hehe



kang best kalau rambut panjang macam tu macam-macam boleh buat (multipurpose) eehehe...awwwww ayu dan lawa gitu :)


google

mana lagi cun kiri ke kanan ker ehehe...

4 comments:

  1. memang suka crita2 puteri2 ni,cuma tak berkesempatan nak tengok ....

    ReplyDelete
  2. cite dia best...tak rugi klu tgk 2 kali pun..

    ReplyDelete
  3. @Lizzie Yasmin waaaa kalau mcm ni mesti tengok suka cerita2 mcm ni hehe

    ReplyDelete