01 December 2010

IT people

Assalammualaikum....haiii hehe....sungguh boring hari ini, nak kerja pun xsemangat pasal xada kerja nak buat pun, rilekkk jer la seminggu nih...haihhh xproduktif la aku kalau macam ni...

bila dah boring mula la melayan PESBUK, bila bukak jer pesbuk kuar plak mende nih...adehhhhh awat la jadik gini,,,ni yg aku tak berapa nak suka pesbuk kacauuuu

(sila click gambar untuk lihat lebey besar punya)

dari sejam gi 2 jam sat gi jadik 4 5 6 jam arggghhhh



ekceley aku bukan nak cakap pasal PESBUK ponnnn...aku keboringan tahap gaban dah nie....adoiii bosan...opssss tajuk tu xada kene mengena pun aku maintaip jer sori yek.,,kalau ada pun IT people tengah baca molek gak,..hehe

2 comments:

  1. alamak.....nutcase again ah pesbuk....kawan i kena :(. Had to open new a/c coz she also tak tau apa nak buat

    ReplyDelete
  2. @Small Kucing haaaaa ye ker sampai mcm tu sekali terpaksa create new acct abisla kena ambik maklumat...adehhhhhh i don like FB uwaaaaa

    ReplyDelete