08 November 2010

Tag dari CHIKEDEES' BLOG

Salam semua...tadi aku baru balik dari los angeles bawa diri sekejap ke sana, aku dah tak nak ke jepun lalala~ bek korang jangan caye kikiki apa ke hei nyeee aku nih haha....

Uhuuuu yeyyy aku di tag. Kali ni aku di tag oleh CHIKEDEES' BLOG haha...tenkiu arigato kat CHIKEDEES' coz tagg blog buruk aku ni ahaks....

Tadaaaaaaaaa ni dia tag yang aku dapat...pewitttttt ensom kan kan hehe


lov u muahahaha...

2 comments:

  1. luv u too dear..tambah lagi award untuk belog shanteek niey...

    ReplyDelete