12 December 2010

Line Broadband celcom memang hampeh

Assalammualaikum & hai...

google

adeh laaaa line broadband celcom ni memang hampeh...hampeh dan hampeh....punyala terukkk sabar jak laaa....so segala yang berkaitan dengan internet terbantut seketika...ekikiki..

berapa kali aku kontek operater sebis celcom, cakap sama jak 'Line broadband memang ada masalah sekarang ni kat bahagian sana cik'....uwekkkkkk dari hari tu bermasalah....apa-apa la malas aku....

okeh la aku nak pi solat dulu malas aku nak melayan intenet slow nih kikiki....

bubai....

4 comments:

  1. setuju.dlu gne celcom pun mcm lembab jgk.huuuuu~

    ReplyDelete
  2. @sizuka[Izzati] hempeh dah line bb celcom skang ni...baik guna yg 4g terus hehehe

    ReplyDelete