31 January 2011

Katun goges lagi kiut???macam mana nak buat???

Assalammualaikum & hai...

hihihi sejuknya kat sini...hari ni cuaca macam ala2 kat obesi pulak sejuk ajer...orait dah makan kah korang??? aku on dayet so makan buah ajer la...

nak sharing ni kat korang mana nak songlap pic katun kiut2 nih...well boleh tahan jugak la aku mencari di ceruk website nih huhhuhu...meh la aku bagi jeles sikit2 kat korang katun yg aku belasoh hahaha  biasa2 ajer








kiut kan kan kan

orait mana aku dapat nih??? haaaa meh aku habaq kat semua...korang boleh pergi SINI atau SINI okeh godek semua sampai naik boring hihihi...

itu ajer sekian...


8 comments:

  1. oh konchiwaaaaa...ngee ngee...wah siap pki kimono tue...!

    sejuk ke? yuk2 mem tapok2 dobalik gebor ngee ngee..:p

    ReplyDelete
  2. @d_tieah ah ah game budak2 hihii...boring2 ble main nih...lalala~

    ReplyDelete
  3. hari ini mmg sejuk gyle..
    kalu tido pown xsedar 2....
    tp r ape benda katun 2..
    xbest langsung..
    cute kew..???
    xpown..

    ReplyDelete
  4. @sang kelembai alaaaaaa katun budak2 ajer...utk boring2 ajer hihihi...

    ReplyDelete