05 January 2011

Maaf ruang jejak kasih (shoutbox) sudah di buang

Assalammualaikum & hai...

apa kabar korang? sihat ker...harap2 semua sihat...saja nak bagi tau korang pasal ruang jejak kasih (ruang menjerit) kat blog nih aku dah buang...tak yah cari kat mana2 memang dah xada..apa pun kalau korang nak jejak kasih (menjerit) jugak sila lah komen kat mana2 entry atau ada nak tanya ke apa ke sila la emel kat aku...insyallah aku akan jejak korang balik...

dan alhamdulillah rakan pun dah bertambah harap kita keep in touch la ea walaupun hanya sekadar kat dunia maya ni...kawan biar berjuta...terima kasih pada yang sudi berkawan dgn aku walaupun di alam maya nih.. terharu..

okeh la...itu ajer aku nak bgtau sori xada mende nak dikongsikan...opss sebelum terlupa..ada pic baru kat blog My Gallery..silakan la ea...

terakhir....nanti aku nak buat sumting...jeng jeng jeng..seprise..yang sentiasa alert kat sini tu tau la kot apa dia..coz aku ni mengejut ajer hahaha...paham kan..okeh enough..nak tido dah...nite2 semua..