04 January 2011

Tenkiu Abg Ben Ashaari & Tenkiu ASB

Assalammualaikum & hai...

syukur alhamdulillah...rahmat

aku sebenarnya tatau nak taip apa sebab pertama apa lagik $$$ mahsuk ler...ASB ler huhu after menunggu satu tahun tu mcm tunggu putera katak plak...alhamdulillah boleh ler simpan gi naik haji opssss... insyaallah..

itu yang pertama

yang kedua....sampai2 jer kat opis dari pos opis apa lagik macam biasa tengok blog...lalala~ masa tu okeh lagik...bila bukak kat Nuffnang mata aku ni kalau boleh nak terkeluar...aisehhh dasattt...seyessss nih...

tetiba jer analitik blog My Gallery mencanak sampai 170++ eleh bagi korang apa jela 170++ tu xheran tapi aku ni heran wehh sampai nak pengsannnn..so apa lagik cek kat mana punca aiseh jadik CSI jap.....seyes nih mana2 blog aku xpernah pun mencapai tahap sampai macam tu sebelum ni...


rupa2nya analitik sampai mcm tu datang dari Blog Abg Ben waaaaaa...terharu beb...sungguh nih...blogger pemes tu datang and follow blog yang ntah apa2, siap promo kat blog dia xcaya korang gi tengok la kat SINI...follower pun sebelum2 ni 7 orang ke 6 orang..syukur...seyessss aku memang teruja...member opis pelik tengok aku pesal mata merah Liz...aku ckp masuk pasir, pe ke jadah pasir dalam opis hahahaha....rahmat


tenkiu Abg Ben Ashaari kerana sudi 4lo blog My Gallery tu...Abg Ben ni kompem minat bab2 photografi...tenkiu jugak bg semangat....blog My Gallery tu memang kumpul segala koleksi pic yang aku ambik xlawa pun biasa2 ajer pic tu aku xpandai ambik gambar cuma aku ni ambik gambar pelik2 sebab tgk je la pic aku ambik semua senget la apa la hahahaha....utk pengetahuan aku xada kamera canggih DSLR tu..yang tu pun pakai kamera biasa + pinjam kamera member...seyesssss...cuma kena pandai la nak ambik...

aku nak pengsan, topup pengsan yang semalam asyik pengsan jak...

tenkiu semua support aku yg newbie nih....tenku Abg Ben, tenkiu ASB cz bagi $$$ hihi, tenku frens ^^

Alhamdulillah syukur