18 February 2011

Lepas satu masalah satu masalah lagi mai, dugaan dugaan

Assalammualaikum & hai

aduhhhhhhh rasa lemah semangat nak blogging this week sebab laptop ada problem, dah selesai problem ada plak problem lain datang ni yg aku tak suka pakai laptop sebab aku ni ganoh, tau dok ganoh huuhuhu...ganas la....Nick betul ka spealling 'ganoh' hahaha..aku main belasah jer cakap kuikui...

heee malas aku nak pot pet pot pet sebab aku dah tensen ngan ragam laptop nih, skang ni tengah repair system laptop heeeee rasa nak bagi bleach ajer hahaha sabar je la..ciann betul la aku this week kurang berjalan2 kat blog2 lain..tak apa nnti aku aku jalan 48hour hahaha...

google

oklah nak buat kerja2 merepair...lalala~ dugaan dugaan

10 comments:

  1. salah...salah...bukan ganoh tapi ganah la...hahhah...padan la ko lame tak hapedet belog ko...janggut aku tunggu...

    ReplyDelete
  2. @nickhihi padan muka aku kuikui...header ko otw awal bulan 3 kot kuikui

    ReplyDelete
  3. ganoh..? hehe..tak apala..semoga cepat2 la laptop tu cepat sembuh.. :D

    ReplyDelete
  4. wow....wow...dan wow lagik...eh smpi tak tau cakap kene cakap wow jerk...hahah

    ReplyDelete
  5. erkk? cobaan......ini bukan cobaanta[i betul2 rosak kan? sabarlah geng...

    ti saya msej...ade kedit tak?

    ReplyDelete
  6. puasa laptop la dlu ='D
    bole isi msa terluang dgn bersenam..
    hehe =p
    My Recent Post: Makan Ayam Dengan Bahan Kimia

    ReplyDelete
  7. @bantalbucuk hehehe terima kasih, dah sembuh harap2 xmeragam lagi la hehe

    ReplyDelete
  8. @nick apa kena ngan minah nih hahaha...meroyan ker ko nick hihu

    ReplyDelete
  9. @Uchi kay-f @hmad tak osak sgt la geng ada demam sikit ajer hehe

    ReplyDelete
  10. @Nasuha Salleh hihi dah puasa dah 2 hari laptop ni,,,tq yer,,, :)

    ReplyDelete