05 May 2011

Khalwat??? apakahhhh

Assalammualaikum & hai

ha ha ha sori aku memang nak tergelak tergolek blog aku ni ada jugak yang search menda2 apa2 ntah hahahaha...apakah!!!!! ingat blog ni blog lucah ka apa hahahaha...pelisssss la 


ha ha ha kelakar la ada ker patut di searchnya macam tu...haihhh aku no komen la..
yang penting aku siap nak terburai isi perut tengok tadi ha ha ha...adoidogok awatla..

22 comments:

  1. hahaha..tak de kena mengena langsung.. :P

    ReplyDelete
  2. @:.nick.: hahahaha nak terburai isi perut aku tau

    ReplyDelete
  3. hahahha. tulah, kdg2 rse nk trguling2 je tgk keyword2 mcm tuh. :D

    ReplyDelete
  4. hahaha lawak gle ! pkataan khalwat tu xleh bla
    -_-' geramnye smpai kt blog kte lak uh haha.

    ReplyDelete
  5. @Dayana AZ hahaha tu yg lawak tu pelik haih mcm blog ni blog 18sx plak hahaha adoi la silap tempat la sapa yg search tu

    ReplyDelete
  6. eeeeeeeee lucahnye KHALWAT..hik3

    ReplyDelete
  7. hehehe...lawak2..ape2 je kan..=p

    ReplyDelete
  8. whoa..sape lah tu yg carik prkataan sebegitu rupa slkali. http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. @cikida tu la kelakar betul la...xada mende nak search kot

    ReplyDelete
  10. @IFA Athirah tatau la sis, yg penting lawok hihi

    ReplyDelete
  11. @hana nabihah xada kijo tu yg disearchnya mcm tu ghuper kihkih

    ReplyDelete
  12. isk leza mne tu ekk,nk gak taw gosip hi3...
    jgn lizah kwn aq ni sdah.....adoidogok !!! miahahaha.;)

    ReplyDelete
  13. @Uchi kay-f @hmad ntah la cian betul org nama leza tu xpasal2 kena keyword mcm tu sekali...sadis tul la

    ReplyDelete