12 February 2012

Adam dan Hawa

Assalammualaikum & hai

"Tak usah diucap tak usah dilafaz, aku dah mengerti bahasa cintamu"-novel adam dan hawa by Aisya Sofea


perghhh ayat jiwangggg...actually aku tengah berhempas pulas nak habiskan baca novel ni tapi asyik tergendala je..hehehe...bukan apa nak pulangkan kat tuan punya novel ni semula ngeh ngeh ngeh...aku suka baca novel tapi aku tak suka beli ha ha ha so aku pinjam je la kat sapa-sapa yang love novel...yeahhhhhh bukan kedekut okeh...

so far banyak jugak la novel yang dah aku baca seperti cinta 265 hari by Norazlina Nordin, cinta dua jiwa by Rania Firdaus dan etc.

just nak merepek kat blog sendiri...bubui... :)

2 comments:

  1. Waalaikumsalam...biase cik Liz..kadang saya pon makan mase nak habis kan sesebuah novel..tapi saya bace novel tentang perniagaan...hehehe...ade ke novel mcm tu?

    ReplyDelete
  2. @rahmanbashri hehehe ada tp bukan novel kot hehehee.....

    ReplyDelete